Досвід викладача-практика у підвищенні якості освіти та ефективній профорієнтації у закладах загальної середньої освіти

12 листопада на засіданні Вченої ради Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника співдоповідачкою із питань поєднання викладацької і вчительської роботи виступила факультетський керівник виробничої практики Факультету історії, політології і міжнародних відносин, доцент кафедри історії України і методики викладання історії Тамара Галицька-Дідух. Підкреслено важливе значення наявності викладачів-практиків на спеціальностях «Середня освіта» як для підвищення якості освіти, так і для ефективної профорієнтації. Такий досвід дозволяє викладачам краще розуміти сучасні виклики шкільного навчання і застосовувати конкретні заклади загальної середньої освіти як практичні бази, на яких в реальному освітньому середовищі реалізовуються інноваційні технології, сучасні підходи у навчанні і т. п. Це допомагає студентам отримати цінні практичні навички, які вони зможуть використовувати у своїй професійній діяльності.

Викладач-практик користується особливою повагою в професійному освітньому середовищі вчителів, оскільки він має не лише теоретичні знання, але й практичний досвід. Такий викладач володіє гнучкими підходами до вирішення навчальних завдань і може поділитися з вчителями ефективними методами роботи, перевіреними на практиці. Це робить його експертом, до якого звертаються за порадою та підтримкою. Спільні майстер-класи, круглі столи, тренінги, участь учнів в університетських проєктах, дають їм можливість познайомитися із рівнем викладання, студентським життям, перспективами і можливостями самореалізації в Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника. Це робить процес вибору професії школярами більш усвідомленим та обґрунтованим.